Imbratisari mangaiate

Atatea lupte se duc in fiecare zi pe toate planurile non stop. Cei invingatori castiga majoritatea luptelor importante si progreseaza incontestabil, uneori mai vizibil. Oricum toti pierdem contra timpului, pierdem si starile de groaza cu toate ca uneori se pare totul sfarsit si suntem recunoscatori pentru absenta tulburarii in prim plan...mereu avem sa ne amintim in momentele de liniste si singuratate ce exista si traiul in sanatate pasiune si dragostea aia mare ,insa nu oare ne temem mai mult sa iubim cu totul, daruire completa tocmai pentru ca ar fi prea mult de pierdut si este zguduitor gandul pierderii unei vieti atat de pline...impreuna. Atatea lupte diferite pentru fiecare dupa cum ne-a inzestrat natura de baza fizicului, primul contact cu fiinta iar in strafundurile ei nebanuite esti tu, cumva, am deviat putin, imi place foarte mult sa scriu, ma simt un om liber in momentele in care las degetele sa curga. sa curg eu /Si vreau sa continui sa curg si sa fiu in zona asta de liniste de exprimare, de inspiratie mangaiata in cele mai neasteptate momente. Avem nevoie de noi pentru a putea invinge unde ne indreptam, iar asta este suficient pentru ca noi suntem anonimus. Sentimentul ca ai fizic un om langa tine ce pur si simplu te iubeste atat de mult incat ar TRAI pentru siguranta ta, pentru binele tau pe toate planurile, iar asta fara calcule si geometrie, doar inima si ratiunea, de aici un sistem central nervos atat de intarit incat micile micisme nu sunt doar recunoscute din ce stim noi ca stim instant, fara munca fara geometrie, ce ne vorbeste ca unui prieten adevarat de ceva timp , insa si intelese de nevoia existentei lor cu o incredere inspaimantatoare, daca nu altceva, in acel noi ce aduce cheia adevaratului drum al inimii. Totul are un cost, iar visele costa cel mai mult si cele ce nu se implinesc, insa mai ales cele se implinesc. Insa cum se face ca inima imi spune ca daca vreau sa pot sa am grija sa iti tin libertatea in siguranta este sa traiesc si tot ce inseamna asta. De ce simt in continuare, ca din momentul cand ochii ni s-au intersectat prima oara fiecare mergand in sens opus, ca doar tu ai inima mea cand nici nu te cunosc atat de bine pe cat credeam, inteleg cat este de important sa fim prieteni adevarati, noi adica cat de minunat este sa vezi adevarul, dupa atatea lupte in graba atacurilor ce vin neincetat si din interiorul dorintelor noastre carnale si din exterior, adevarul ca fara prietenia aia ce o poti avea doar cu partenerul nu are cum sa fie altceva in afara sezoanelor vietii, furtunilor...noptilor in dorinte ce au gust amar intr-un final, la noi pare a fi cum am fost atunci, bitter la inceput si sweet in the end si nu stiam versurile insa am fredonat impreuna. Traim si vedem. O imbratisare atat de lunga ca iubirea de atunci insa prima mangaiere de dragoste, de orice fel ar fi, este cel mai real lucru ce am stiut ca il pot gasi pe pamant in tine, ce intradevar mi-a mangaiat spatele si toata existenta. Nu am stiut ca ceva atat de simplu ca o mangaiere imbratisata se poate simti mai reala decat tot ce am crezut ca este iubire inainte sa ii vad ochii pentru prima oara, acei ochi mari si frumosi ca viata, orbit de trupuri si placerea lor, narcisism si placerea puterii. Acest capitol al vietii unde sunt este unul unde daca stau sa ma gandesc nici nu as fi indraznit sa visez de atunci, sau vreodata pe cine mint? Am eliminat atat de mult fals din viata mea incat simt SI EU vorba aia ca pot respira in siguranta, ca este in siguranta sa fiu eu si ca este in siguranta sa poti visa si lasi lucrurile bune sa se cada in locul lor impreuna cu tot ce ne inconjoara, sa fim pur si simplu orice risc ar insemna asta deoarece acum stim ca suntem destul de puternici sa rezistam si sa mergem mai departe chiar si in lipsa acelei mangaieri. Uneori exista altcineva pentru fiecare, un acel altcineva ce poate este chiar un partener pentru tot restul vietii ce poate ateriza mereu pe drumul nostru, unde lipsa de noi poate fi inabusita si viata ar fi suportabila in absenta oricarei posibilitati ca noi sa fie chiar acel real real ce nu multi au darul de a il primi, sa putem trai o alternativa cu un cineva onorabil si totusi sa continuam sa traim, pentru ca viata este darul prin care toate lucrurile sunt posibile. Am simtit ca ma iubesti, nici nu stiam ca este posibila o asemenea apropiere, intreaga lume in imbratisarea ta. Si am crezut mai puternic ca niciodata ca iubirea ta este comoara vietii mele pentru care sunt dispus sa traiesc si sa mor...mai ales sa am curajul sa imi visez visele mele! Si eu, mai mult decat credeam posibl

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

erotics

absinthe.