Scrisoare pentru unicul meu fan. II

                                                                   Dragul meu fan,

     Iti multumesc pentru tot, iti multumesc pentru faptul ca existi in primul rand, apoi iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine de la prima vedere pana si in ziua de azi, pentru ca ai crezut in mine chiar atunci cand eram in razboi cu lumea singur izolat de toti, chiar eu imi pierdusem increderea in puterea mea. Iti multumesc ca nu ai renuntat la mine si am reusit sa ajung sa ma descopar pe mine si astfel am devenit invulnerabil !
     Asta poate parea o scrisoare de multumire,dar uitandu-ma in urma mi dau seama ca nu as avea cu ce sa te rasplatesc ,decat cu succesul meu pe toate planurile.As putea sa iti multumesc prin a fi drept ,corect si demn in orice situatie in care am sa intru, sa ies cu capul sus .
     Sper ca esti bine, as vrea sa iti pot oferi si eu ce imi oferi si tu mie,sunt cine sunt pentru ca ai crezut si ai fost mandru de mine...minunatul meu fan ,scumpul meu ,iubitul meu !
      Stiu ca te-am dezamagit de nenumarate ori si de suferit te-am facut sa suferi , nu pentru raul pe care il improscam catre tine, ci pentru ca ma vedeai asa cum sunt...legat la ochi ,jucand baba oarba cu viata mea.
      Doar o singura intrebare ,la care stiu ca nu o sa imi raspunzi niciodata, dar ce...spune-mi ce te-a facut sa mi te daruiesti mie,dupa a doua vedere un suflet pierdut .
      Vreau sa iti mai multumesc pentru restul vietii mele,pentru ca stiu ca vei fi alaturi de mine minunatul meu fan.Pentru tine muncesc, sa-ti alimentez mandria, sa-ti dovedesc ca merit increderea pe care mi-o oferi pe tava,sa ma revansez pentru tot ce am facut si pentru tot ce voi face probabil ...
      As vrea sa stiu mai multe despre tine, as vrea sa te cunosc .
                                                                                                   
                                                                                                              Cu drag, Fergus
                                           
 

Postări populare de pe acest blog

erotics

absinthe.