o intrebare , un raspuns?

da,da? si tu vrei sa-mi spui ca esti fericit?
vezi ca te am pe facebook si te cunosc implicit !
Da e adevarat imi recunosc suferinta
Dar tu nu-mi cunosti calea spre a-mi indeplini dorinta
Foc si chin, zbucium interior ca si cum ai sadi un razor
dor cuvintele si toate intrebarile
usor usor trec prin toate starile
o adevarata ruleta, pierd si castig nu se termina nciodata
jocul ei , jocul meu se imbina si zambesti ca o dama pe vremuri curtata
Dragoste curata, ura nu e niciodata demodata
agonia dulce ,iubirea care se duce si vine la rascruce...
concluzia ma seduce ,atat de nociva viata de noapte
ascunde placerile unei zile ,dulcea asteptare o gasesc in ale ei soapte
Fericit, trist, nostalgic,cu gandul la viitor...cu gandul la trecut, cu gandul la bani si cu dorintza in suflet  , cu iubirea si ura in inima.....sunt fericit ca pot sa simt atatea lucruri...inca pot sa simt atatea lucruri ! sunt atat de viu....tu cum esti? :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

erotics

absinthe.