ayo tired of using tehnology

     Stateam acum ceva timp pe o banca asteptand pe cnv la vreo 30 de metri de statia de autobuz unde trebuia sa ajunga si ma gandeam daca e in stare sa ma gaseasca fiind doar la 30 de m distantza de locul de intalnire.
   Am fost gasit !!!!
     Acum revenind la titlul meu, green is the answer ....nu o sa mai folosesc telefonul , calculatorul si alte dispozitive electronice care sunt facute sa imi usureze viatza, sau sa mi-o schimbe?
      Daca tot a venit vorba de schimbari majore in viatza....hahhh am devenit oarecum superstitios, am sa mentionez doar daca imi iese !!! Cum se spune Lead by example ?! daca asta e cazul huuu wiii am ceva de lucrat !
     Asadar la revedere telefon mobil, la intrebarea cum pot sa dau de tine daca am nevoie de ceva....raspunsul ar fi Ma cauti :) vorba aia  You can't miss me, i'm gorgeos !!! ;x
                                       Vrei o caramea? :)

Postări populare de pe acest blog

erotics

absinthe.