Tu ce vrei?

Vreau timp sa il petrec in bratele tale,
Vreau timp sa iti mangai trupul cu petale,
Vreau timp sa nu ne facem griji de timp

Vreau sa fim doi  in tacere,
Vreau sa fim doi in galagie la vreo petrecere...
Vreau sa fim doi cand totul e bine,
Vreau sa fim doi cand raul vine
Vreau sa fim doi...si poate peste ani inca doi....
Vreau ....vreau...te vreau pe tine

O vreau pe a mea mama fericita
O vreau pe a mea mama implinita
O vreau pe a mea mama cu dragoste in inima
O vreau pe a mea mama cu putere in inima
O vreau pe a mea mama cand simt ca ma sufoc
O vreau pentru ca este radacina mea si de ceva timp viata nu mai e un joc...

Si inca vreau bani , inca vreau sa fie toti ai mei sanatosi
Si inca vreau sa schimb lumea, sa vindec si pe a'i mai leprosi
Si inca vreau sa zbor, inca vreau sa fiu cel mai bun ,ca sa pot schimba cel gresit drum
Si inca vreau sa nu fiu uitat, pe bratele sufletelor purtat...
Si inca vreau sa mai gresesc. Inca vreau tot ce este omenesc.


Postări populare de pe acest blog

erotics

absinthe.